Centrum pomoci SH.cz
Odpovědi na nejčastěji kladené otázky a technické návody. Vše na jednom místě.
Návody
Server & Rack housing
- Jak rychle je možné zřídit službu Housing?Stačí kontaktovat obchodní oddělení, domluvit se na podmínkách a dodat smlouvu podepsanou elektronicky nebo ji přinést společně se serverem do našeho datacentra.
- Musím mít k serveru vlastní ližiny pro uchycení do racku?Je to vhodné. Pokud vlastní ližiny nemáte, server umístí naši technici na polici (kde zabere víc místa v racku) za příplatek sami.
- Mohu server přinést do datacentra i o víkendu nebo ve večerních hodinách?Ano, provoz datacentra funguje nonstop.
- Co si s sebou mám vzít do datacentra?Server, napájecí kabel, občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti. Drobné nářadí je v datacentru k dispozici.
- Budu mít k serveru fyzický přístup kdykoliv?Fyzický přístup k serveru umožňujeme zákazníkům v režimu NONSTOP, tedy můžete se zastavit kdykoliv bez předchozího objednání.
- Jak je to s používáním Dlouhé Packy?Dlouhou Packu naši technici připojí k serveru na základě elektronické či telefonické žádosti po ověření, že jste oprávněnou osobou. Jakmile činnost s packou ukončíte, bude packa od serveru odpojena.
- Účtujete proud podle štítkové hodnoty zdroje?Ne. Při umístění měříme reálnou spotřebu serveru, a ta je účtována.
- Při HW poruše serveru zákazníka, lze odkoupit potřebnou komponentu v datacentru?Záleží na značce serveru. HW, který máme skladem v dostatečném množství, lze zákazníkovi odprodat.
- Je možné server k umístění zaslat poštou či přepravní společností? Účtujete si poplatek za umístění?Ano, server mohou zákazníci zaslat poštou či jinou kurýrní službou. Server zprovozníme a umístíme do racku zdarma.
- Zahrnuje služba housing i mailhosting?Základní cena nezahrnuje mailhosting. Službu je možné zřídit za poplatek.